čtvrtek 23. září 2010

Pulau Perhentian Kecil

Pulau Perhantian Kecil (Ostrov Zastávka Malá, pak je tu ještě Velká ;)) je jedním z mnoha ostrovů Malajsie. Je zde pár obchůdků, restaurací a "resortů", ale hlavně naprosto úžasné a čisté moře. Takový resort pak vypadá asi jako lepší pionýrský tábor, dřevěné chaloupky v lese, prošlápnuté stezky. Všude panuje naprosto klidná a uvolněná atmosféra. Jedno z nejlepších míst k odpočinku, co jsem zatím zažil.

Teda až na ty komáry. Ty krvelačné bestie velikosti větší mouchy s ocelovými sosáky nejraději sají krev na místech s čerstvě aplikovaným repelentem. Asi adrenalin...

Díky tomu, že se na ostrov musí jet lodí z Kuala Besut, letiště je až v Kota Bharu hodinu jízdy autem, zůstávají Perhentians cílem spíše mladých baťůžkářů a potápěčů. Odpovídají tomu i ceny, za den v lesní chaloupce se sprchou jsme platili 55RM, cca 326 Kč. A odpovídá tomu i servis, ale pak člověk přijde na pláž a je mu to úplně jedno.

Good morning, Sunshine!
Evča ve vodě zdraví slunce ;)


Místí podnikavci jako všude u moře nabízejí šnorchlovací a potápěcí výlety. Plaval jsem se žralokem, se spoustou ryb, ale největší zážitek bylo plavání s mořskou želvou. Potopil jsem se za ní asi 3-4 m hluboko a chvíli jsem s ní i plaval, než mi došel dech. Nejlepší zážitek z celého výletu!

Žádné komentáře:

Okomentovat